L
lhlbluesky
Guest
Jeg har nogle spørgsmål om layout post-simulation: 1, i optioner, hvis jeg vælger R + C + CC, og ingen induktans, vil simuleringen resultaterne være ok? 2, herunder ingen eller herunder induktans (ikke i høj frekvens), når post-simulation, hvad er forskellen mellem dem? og som man (herunder ingen eller herunder) vil være mere realisitic? hvoraf den ene skal bruges normalt til generelle kredsløb og layout? 3, er der en anden mulighed: parasitære reduktion. generelt, kan jeg ikke vælge denne option.and vil simuleringen resultater afviger meget for at vælge eller ingen vælger denne mulighed? hvis jeg vælger denne mulighed, så parasitære kasketter og res vil være mindre end den faktiske layout, så er det post-simulering resultater pålidelige? 4, hvis jeg får 12 bit opløsning til layout simulation, så efter fabrikeret, som regel, vil måleresultaterne være værre end den post-simulering. men, vil i hvilket omfang det så være? og for det meste, hvad der er den forskel i ydelse eller nedbrydning mellem Post-simulering og egentlige måling? pls give mig nogle reference eller råd, tak til alle.