nogle spørgsmål om Step Motor dykker og chippen UPD16835

I

iceplanet

Guest
Er der nogle fyr her gøres sth om skridt motor driver, har jeg forvirret ved brug af chip UPD16835 af NEC.Da det har brug feedback kredsløb (R'er og komparator) til fuction PWM, så hvad er fuction af chopper i chippen.
Håber nogen til at give mig nogle råd, tak for forhånd.

Hvis du mener stepmotor driver IC, så Prøv ULN 2803 / 2003.Dens meget enkel at gennemføre

For det første, tak for råd.ULC2803 er et godt valg til indbygget H-bro til at køre trin motor, men jeg bekymret mere om styringskredsløbet af H-bro.Såsom PWM-kontrol, feedback nuværende sansning, og så videre.Disse tecnologies anvendes i UPD16835, men jeg ved ikke, hvordan det fuction.Jeg har læst dataarket i UPD16835, men jeg er forvirret.

Der er 1 IC opkaldt L293D

har lige læst dette og se om det er godt for dig.Jeg tror, det vil løse dit problem.
Lidt travlt med kontor arbejde.brug for tid til at gå gennem din PDF-fil og sikkert give dig en løsning.giv mig 2 dage tid,

det er et godt valg at bruge L293 sammen med LM339 at bygge et skridt motor driver med feedback kredsløb, tror jeg.Men jeg tror, det er svært for L293 at indse microstep kontrol, som UPD16835 kan gøre.

længe for dit råd.^ _ ^

læsning af pdf til dine krav, men det er også godt.vil komme tilbage til dit Querry.
Beklager, men du skal logge ind for at se denne vedhæftede fil

Tak for altid bekymring sbout mit emne.Nu overvejer kompleksitet upd16835, jeg har en tendens til andre chips.Læs pdf du tilbudt, det er godt, men stadig over mit behov.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back