Nokia 6150 - slukker sig selv

C

cbsirio

Guest
Hej alle! Jeg har en grim problem med min Nokia 6150: henkastet det slukkes ... Nogle gange mens jeg taler, men det mest, når den gør .. INTET! Jeg Rengør batteriernes kontakter, men uden resultat ... Jeg har afmonteret den og renset alle kontakter, men ingen resultater ... Kan nogen hjælpe mig? Tak, Sirio.

hvis u bil sikker på at der ikke er noget batteri problem, så er det på grund af "software fejl". Hvis denne telefon er under garanti derefter returnere det til Nokia. ellers få fat i et kabel, der forbinder 6150 og downloade dets software form, form, web og geninstallere softwaren. men jeg tror, at det ville være et batteri problem.

[Quote = cbsirio] Hej alle! Jeg har en grim problem med min Nokia 6150: henkastet det slukkes ... Nogle gange mens jeg taler, men det mest, når den gør .. INTET! Jeg Rengør batteriernes kontakter, men uden resultat ... Jeg har afmonteret den og renset alle kontakter, men ingen resultater ... Kan nogen hjælpe mig? Tak, Sirio. [/Quote] resolder batteri contect. eller ændre. har du prøve med andre batteri? WBR.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back