npn cascode forstærker

G

ge

Guest
Jeg m ser på et design ved hjælp af en NPN kaskadeproceduren forstærkeren for god IP3.Jeg læste på internettet, at der er en tommelfingerregel i Sedra & Smith nær side 536,
der angiver, 1 / 4, 1 / 4, 1 / 4, 1 / 4 påvirke reglen om at oprette bias modstande.Min kopi af Sedra & Smith er dateret.Er der nogen, har kendskab til denne tommelfingerregel?Jeg m forsøger at beslutte, hvor meget Re og VCE bruge.

 
Rozwiązanie Veeam Availability Suite, które będie dostępne w lecie 2014, to pakiet gwarantujący dostępność wszystkich aplikacji i danych w dowolnym czasie i miejscu. W ten sposób Veeam wprowadza nową kategorię rozwiązań, która pozwala na osiągnięcie tego, czego nie potrafią tradycyjne rozwiązania do ochrony danych i zarządzania kopiami zapasowymi - zapewnia ciągłość funkcjonowania firmy (Always-on Business).

Read more...
 
Hvis jeg forstår, hvad u siger ...
Så du behøver at Vc1 (på RF cascode - ned transistor du formoder at have 1/3VCC)

David

 
Jeg synes du skal forklare første, hvad du ønsker at opnå.Ting som hyppighed, tilgængelig strømforsyning spænding, frekvensområde båndbredde, IP3 og andre har brug for at blive defineret.Er det diskrete, en IC.Blot være mere specifik.

 

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back
Top