nummerplade anerkendelse papirer

S

surya_pulipati

Guest
hej,
Jeg har brug for følgende papirer for min work.if nogen hjælpe mig?
1.En ny teknik til nummerplade anerkendelse
Kilde: Proceedings of the SPIE - The International Society for Optical Engineering 4.556, (2001): 166-71 Journal Kode: Proc.SPIE - Int..Soc.Opt.Eng.(USA) Yderligere info: SPIE-Int.Soc.Opt.Eng

2.Nummerplade anerkendelse system
Kilde: Proceedings of the SPIE - The International Society for Optical Engineering (SPIE-Int. Soc. Opt. Eng) 3460, (1998): 14-24

3.Køretøjets nummerplade placering til tegngenkendelse
Forfatter: Han, MG, Harvey, AL, Vinay, T. I: ACCV '95.Anden asiatiske konference om Computer Vision.Proceedings; Singapore: Nanyang Technol.Univ., 1995, 3 vol..(XXXII 548 811 839) s.(I/425-8 Vol.1) Dok.Type: Conference Paper

4.Car nummerplader detektion med kant billede forbedring
Kilde: I: Boashash, B. Harle, N. Zoubir, AA; Fjerde International Symposium on Signal Processing og dens anvendelser.ISSPA 96.Proceedings Main Symposium, Brisbane, Qld., Australien: Queensland Univ..Technol, 1996, 2 vol..XIV, 895 s.(597-600 Vol.2) varenummer: Vol.2

5.A metode til at udtrække køretøjets nummerplader ved hjælp af signalbehandling teknikker
Forfatter: Byoung Tae Chun; Ho Sub Yoon Kilde: Journal af den koreanske institut for Telematik og Elektronik 30B, no.7, (juli 1993): 92-101 Dok.Type: Journal Papir

Hi surya_pulipati

Kan du sige noget om nummerpladen anerkendelse.
Hvad handler det om?

Tak!
Dora

hej,
for trafik kontrol eller spore stjålne biler på høje hvordan man kan bruge LPR system.a videokamera, vil blive brugt der for at fange billeder af bilen og derefter nummerplader udvindes og recognised.then ved at sammenligne med central database, kan vi afsløre stjålne køretøjer.

Hi there!
Mit projekt handler om nummerplade anerkendelse, men jeg har ingen papirer på dette problem.Så hvis nogen har papirer på dette problem skal du deler med mig!
Thanks a lot!
Regards, nhutdtvt

Du kan google og finde meget info om dette emne
For eksempel

Søgning på "En ny teknik til nummerplade anerkendelse pdf"

giver

http://www.au.tsinghua.edu.cn/szll/bodao/zhangchangshui/bigeye/paper/A% 20New% 20Algorithm% 20for% 20Character% 20Segmentation% 20of% 20License% 20Plate.pdf

og meget mere
Beklager, men du skal logge ind for at se denne vedhæftede fil

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back