nuværende booster ved hjælp af et rør

W

walters

Guest
En darlinton transistor ville have en masse strøm på output Hvordan kan jeg lave et rør har en masse strøm på output i stedet for en masse spænding? Mest rør preamps øge spændingen fra input til output A transisstor øger strømmen fra ind-og ud, men hvordan kan jeg lave et rør kredsløb preamp styrke en masse strøm uden at hæve op i spænding? eller har en masse strøm drev på output?

Generelt et rør har en højere strøm gevinst end bipolære transistorer, herunder darlingtons, det er effektivt uendeligheden som med en FET. Derfor vil jeg ikke følge din primære karakterisering, der skal siges først, fordi du rejst spørgsmålet i en meget generel måde. Generelt rør har en lavere transconductance (det samme med lille signal FET) end bipolære transistorer på et givet nuværende niveau. Dette faktisk sætter en nedre grænse for output impedans opnås med rør forstærkere. Andre parametre afhænger af den anvendte rør type og kredsløbet. Som med bipolære transistorer, kan du udtrække adfærd på et planlagt operation punkt fra karakteristiske data fra dataarket.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back