nuværende målemetode fra digital multimeter

S

shahidsiddiq8

Guest
sir
Jeg har digital multimeter for måling strømstyrken og volt, men jeg har ingen procedure til at måle AC-og DC nuværende Jeg har også vedlagt diagram som jeg forsøger at måle 12 volt stepdown transformator strømstyrken når vi slutte røde proble en terminal på 12 volt vekselstrøm og sort proble sencond terminal på 12 volt AC min måleren viser ingen læsning og også vise gnist, når vi rører sonder kan u Kort fortalt mig, hvad er fremgangsmåden for måling strømstyrken (A), og også sende mig diagram for forstår mig

Thanx and regards
Beklager, men du skal login for at se denne tilslutningskrav

[citat = "shahidsiddiq8"] sir
Jeg har digital multimeter for måling strømstyrken og volt, men jeg har ingen procedure eller methode for måling AC-og DC-strøm i et elektronisk kredsløb Jeg har også vedlagt diagram som jeg forsøger at måle 12 volt stepdown transformator strømstyrken når vi slutte røde proble en terminal af
12. volt vekselstrøm og sort proble sencond terminalen på 12 volt vekselstrøm trin ned transformer min måleren viser ingen læsning og også vise gnist, når vi rører sonder kan u Kort fortalt mig, hvad er fremgangsmåden for måling strømstyrken (A), og også sende mig diagram for forstår mig
gang aldrende jeg sende denne mail til u fordi sidste gang u dont svar mig
Thanx and regards

[/ img]

den aktuelle måling er gjort i serielle
så den ideelle impedans er 0ohm så logisk du kortslutning det
forbindes i den ene terminal til transformator og andre til nogle kredsløb
så du kan måle det aktuelle forbrug af at kredsløb

jeg dont forstå, hvad der er u sige u kan sende mig diagram for denne løsning.efter u hvis jeg tilslutter en meter proble til transformer en terminal, som giver 12volt ac og andre problemer af wattmetret at alle kredsløb, der giver dc volt hvordan jeg måle det aktuelle af transformerkerner plz forklare mig i detaljer med diagram eller en video, der hjælper mig

Thanx and regards

Først vil jeg ikke forstod Hvordan gør
og -
på en TRANSFORMER ITS AC SO polerne altid vil have SKIFTENDE

Du kan ikke direkte måle den aktuelle af transformatoren

Jeg altid kommer med en maksimal rating på ca 200mA, 300mA, 500mA, 1A .......
dette er den maksimale strøm, der kan uddrages af transformatoren

så den nuværende du vil foranstaltning vil være af enheden / kredsløb forbundet med transformer
Hvis du forsøger direkte at måle den aktuelle af transformatoren du vil gøre det kortslutte

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back