Nuværende tegnet af Microcontroller's RF Transceiver sektion.

E

eem2am

Guest
Hej, er det muligt for denne RF Transceiver at være i Modtage mode og sender mode på samme tid .?......... Freescale MC13211. MC13211 dataark (microcontroller og RF transceiver i samme pakke) http://cache.freescale.com/files/rf_if/doc/data_sheet/MC1321x.pdf?pspll=1 Jeg ønsker at kende max strøm trukket fra transceiver sektion, side 48 siger dens 42mA i modtage-tilstand og 35mA i dataoverførselsmåde .. ... Men kunne det nogensinde trække 77mA (35 + 42) i den samtidige sende og modtage mode?

Jeg tvivler på denne IC kan sende og modtage på samme tid, men det afhænger også af den protokol du bruger. Hvis RX og TX frekvenser er forskellige, er der ingen måde at modtage og sende på samme tid, fordi der kun er en VCO. Selv om TX = RX der er en intern T / R knappen, så samtidig drift er umuligt, hvis du bruger strukturen med enkelt antenne. Jeg kan se at der er et eksempel skematisk med dobbelt antenner uden kontakt, måske ([color = "red"] Måske [/color]) dette kan tillade samtidig RX og TX . Bedre spørge Freescale støtte, hvis dette er muligt

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back