nye til pic programmering, hjælp pls

E

evilheart

Guest
hej jeg arbejdede før med 8252 Atmel men jeg er ny pic programmering, så jeg ville gerne nogle råd til at begynde med pic 16 nogen kan give mig en god gratis C compiler, kan der arbejder for pic 16 og andre billeder, har jeg allerede downloadet MPLAB, jeg skal også en god planlægning kit (kan arbejde for mange billeder, der er specielt pic 16), der bruger USB, og en pc-program til at sende via USB, jeg ved ikke, hvad er de komponenter til rådighed her i Den lokale butikker, så jeg håber bare komponenter vil ikke være svært at finde.

Download Hi-Tech PICC compiler til PIC16 og PICC18 compiler til PIC18 Microcontrollers ... Prøveversion kan være tilgængelige på sit websted ... bare google ... ellers send en PM .. Jeg sender u link .. for Programmør, kan du købe MPLAB ICD2 fra Microchip.com, eller du kan finde en klon af ICD2 kredsløb i dette forum ... Søg i dette forum