OFDM: plz venner betale det en øjeblikkelig opmærksomhed

Q

QMA

Guest
plz venner betale det en øjeblikkelig opmærksomhed.
Jeg vil gerne vide, hvor skal jeg tilføje, at piloten, og hvad der bør være i pilot.
gratis video foredrag er at foretrække.
plz sende andre nyttige links også.og også nyttige oplysninger om analog til digital konvertering og digital til analog conversioin.
plz hurtigt.thanx
min e-mail-adresse er
qazi51 (at) hotmail.com

Hej, QMA

data's pilot, ligesom pilot (k) = [1 1 -1 1 -1 1 -1 -1 ..... 1] k sekvens eller = [1 j 1 j 1-j -1 j.. .... 1 j] i komplekse data.
Hvis der anvendes pilot i sagen "Training symbol (kendte data symbol på forhånd både Tx, Rx)" den holdning, at dedikere denne sag er det første symbol i 1 frame eller i tilfælde af "PSAM" positionen er scatter (selvfølgelig kendte data for ) iof subcarrier in every symbol (the way to choose position have many way, Ex. rely on channel's coherence BW) then interpolation involve.

nogle position
subcarrier i hvert symbol (vejen til at vælge holdning har mange måde, Ex. stole på kanalens sammenhæng BW) derefter interpolation medføre.

thanx Maomun
kunne u sende mig nogle links eller docs, foredrag etc. Jeg har brug for dem hurtigst muligt.
men hvad med mine andre spørgsmål.plz im venter hårdt
plz sende andre nyttige links også.og også nyttige oplysninger om analog til digital konvertering og digital til analog conversioin.

Hej, QMA

Dette er et godt eksempel omkring OFDM kanal estimering

"www.freescale.com/files/dsp/doc/app_note/AN3059.pdf"

og i www.mathwork.com har mange Matlab eksempel omkring kanal est i OFDM

Prøv at læse chap.3 (A2D D2A: lige så let at forstå) fra denne bog

Digital Signal Processing: A Practical Guide for ingeniører og videnskabsfolk af Smith

Af den måde, at søge i edaboard få mange pæne e-bog om OFDM, DSP gemt

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back