Offset

M

MSRA

Guest
Jeg er altid forveksles med en caled udtrykket "Offset Voltage" ..
hvad betyder det relly betyder ...

hi, MSRA
Jeg tror
"Offset Voltage er den spænding, du ikke vil det kunne ses på din signal.Cause Dens udseende gør dit signal ikke ret som du ekspert. Men formen på dine ikke change.OFSET spænding er normalt DC spænding. EX: hvis du har brug Sin signal, men det signal, u modtager er 1 4 * sinwt Derfor 1 VDC er Ofset valtage. Eller hvis du har brug for 5 VDC ud lægge fra din IC SW men niveauet spænding du modtager kun 4.5volt, da denne SW har 0,5 OFFSET voltage.hope det nyttigt at u

MSRA,
For op-amps og mange andre elektroniske apparater, er det indgangsspændingen, der skal anvendes for at tvinge output til 0.I denne sammenhæng vil det korrekte betegnelse er "input offset voltage".Ideelt set input offset spænding er nul.
Hilsen,
Kral

Jeg tror, at DC signal, som hviler på den ac signal .....det er kun, hvad forskydning er så vidt jeg ved .....

offset er forskellen mellem det signal, at vi bruger, og signalerer, at det system ser ....du for eksempel give en 10V input til en forstærker, men systemet vil se noget mere eller mindre, hvis der er lagret afgifter eller someother faktor sige det system ser 9.9V som input så ,1 V er offset ...

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back