Old Greiner elektronik kvarts timer II

A

alpibucky

Guest
Hej, jeg har brug brugervejledningen og servicemanualen af ​​denne bænk instrument byggede i 1977. Med venlig hilsen

Hi. Jeg er klar over du har indsendt et par år siden, men hvis du stadig har brug for dem, jeg har dem. Det eneste problem er, at de er på fransk ... lol. Skriv her hvis du kan bruge dem. Tak, Master skytte

[Quote = Mastergunner, 920.829] Hej. Jeg er klar over du har indsendt et par år siden, men hvis du stadig har brug for dem, jeg har dem. Det eneste problem er, at de er på fransk ... lol. Skriv her hvis du kan bruge dem. Tak, Master Gunner [/quote] Ingen problem overhovedet med fransk sprog venlig hilsen,

[Quote = Mastergunner, 920.829] Hej. Jeg er klar over du har indsendt et par år siden, men hvis du stadig har brug for dem, jeg har dem. Det eneste problem er, at de er på fransk ... lol. Skriv her hvis du kan bruge dem. Tak, Master skytte [/QUOTE] Hej Mastergunner og alpibucky, jeg er ny her, og dette er mit første skrift på dette forum. Jeg desperatly brug for dette manualer for Geiner kvarts timeren II. Hvordan kan jeg få dem? Det kan være i fransk. Kan du sende mig via e-mail eller er de lagt ud på dette forum? Undskyld og tak på forhånd. Bosttik

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back