Om det interne udbud for DC-DC?

N

newhand

Guest
Hi guys:
Jeg er bare at blive involveret i et DC-DC-projekt, da indgangsspænding er høj end 15V og vores proces omkring 5V CMOS-proces, så jeg nødt til at designe en indre regulator som en levering til kredsløbet.
Men for tilsynsmyndigheden, jeg ved ikke, hvordan man kan afgøre dens specifikationer, såsom båndbredde, værdien af produktionen cap, starttiden?
Har nogen nogensinde har mødt samme problem som mig?

Det er ikke så vanskeligt.Bare gør en tilsynsmyndighed, der har produktion mindre end 5V at opfylde proces.Også tilsynsmyndigheden skal have strøm nok til at forsyne hele indeni.Hvis du har besluttet udgangsspænding og output nuværende kapacitet til regulator derefter at designe, at tilsynsmyndigheden vil være let.Du kan du band hul struktur for at få bedre TC.Glem ikke starter inden for tilsynsmyndigheden, fordi det er meget vigtigt.

hi harrytrinh:
Jeg ved, jeg har brug for en regulator (<5V output), som min interne forsyning til de indvendige circuit.But har du nogensinde overvejet, at hvor meget båndbredde af tilsynsmyndigheden, og hvor stor er den fælles landbrugspolitik, du vil lægge på outputtet af tilsynsmyndigheden, og du bør sikre, at når der skiftes, de underskridelse og overskridelse vil blive acceptable.So hvordan du håndtere disse spørgsmål.?

ked, et andet spørgsmål, din proces er 5v CMOS proces, så hvad proces, som du bruger til at designe regulator, som burde have 15v input, tak!

5V CMOS men nogle høje spænding inkluderet i denne proces

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back