Om Dummy Instertion hjælp Encounter Platform

C

chris_li

Guest
Kære Alle,

Jeg er nødt til at udføre uvirksom indsættelsen efter rejsen til møde desity regel, i mellemtiden, layout indeholder hårde blokke, som ikke tillader dummy, jeg har at obstruere dummy for dem, så venlig at fortælle mig, hvordan spærrer dummy for hård blok?Af den måde, synes blokering forhindrer netto dirigering ikke til løs forebyggelse, er det ikke?

Hej Chris Li,

Også vi står over for et lignende problem.Hvad vi gjorde, var at placere en metal over makro (eller det sted, hvor du ikke ønsker at gøre det metal fylde).Når du har gjort det metal udfylde slette det metal, du har tilføjet før du laver tæthed udfylde.Det er slags arbejde ca.Jeg tror, der vil være en bedre måde at gøre, men de ovennævnte ting arbejdet for os.

Håber det hjælper bye

Hej,

Jeg tror, at OBS i LEF vil forhindre en attrap, der skal tilføjes.

Hilsen,
Eng Han
www.eda-utilities.com

Tilføjelse OBS for Makroer er smart løsning andre kloge kan du gå gennem tilføjelse af blokeringer på everymacro
anyway u være nødt til at slette obs / blokeringer tilsat før exportiong gdsii
i tidligere vi er nødt til at køre metallfill med obs i LEF og få metall fylde databasen gemme det, exit og når agrin vi nødt til at indlæse design med faktiske LEF inden de eksporterer gdsii

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back