om harmoniske sammenkoblingsanordninger af varactor i vco

C

calven303

Guest
hej!
hvordan man kan reducere den harmoniske sammenkoblingsanordninger af varactor til kontrol voltage.the kontrol spænding i mit PLL svinger fordi
2. harmoniske sammenkoblingsanordninger af varactor.and de top-til-Topværdien er relateret til loop filter kapacitans, og det kan endda opnår at 20mv.the større kapacitans af loop filter,
jo mindre er top-til-top value.i gætte Årsagen er, at impedansen fra kontrolområdet node til GND er lille, hvis kapacitans er stor.mange papirer taler om, hvordan man kan reducere støjen, men kun få papirer henvise til den harmoniske coupling.is der en række top-til-Topværdien at vi kan accept.please give mig nogle explanations.thanks en masse
venlig hilsen

Mener De
2. harmoniske på Vtune af varactor?Sæt en stor hætte på Vtune.

Du ønsker, at impedans på denne node til at være lille, således at mildne den
2. harmoniske.

Det har intet at gøre med fase støj.

Thanks a lot
yes.i: den
2. harmoniske på Vtune af varactor.does at lægge et enormt cap på Vtune betyde, at en stor hætte mellem Vtune og GND? dog, hvis den fælles landbrugspolitik er stort, vil det tage så stort område i chip.furthermore nogle papir siger kvaliteten faktor vil falde, hvis impedans på Vtune node er lille, så den fase støj vil blive affected.maybe det er meget små.

Hi psmon,

Du bør være opmærksom på, at tilføje store kondensator på Vtune vil have en indvirkning på loop filter og stabilitet ...
Hilsen.

Mehdi

Spørgsmålet virkelig generer mig disse days.in min mening, at koblingen af varactor er helt forskellig fra den ripple.vco er et selvstændigt system, og det producerer sammenkoblingsanordninger mens det bygger oscillation.maybe koblingen og oscillerende signaler sammen bestemme store signal kapacitans af varactor og svingning frequency.however, rundstyringsteknik er ekstern faktor, der ødelægger svingning.måske koblingen er acceptable.but Jeg kan ikke sørg for, at ovenstående er rigtigt, fordi forbigående reponses i papirerne er alle perfect.i am en freshman i pll.give mig nogle råd tak.
venlig hilsen

Der
er en
2. For LPF om Vtune.Størrelsen af det LPF er stor alligevel, bør kort enhver rundstyringssendere om kontrol.

takke psmon for din reply.you betyder bare gøre brug af kondensator af LPF, right? og flere hundrede PF kondensatorer i chip er acceptabelt? de tager så stort areaes.best angårpsmon wrote:

Der er en 2. For LPF om Vtune.
Størrelsen af det LPF er stor alligevel, bør kort enhver rundstyringssendere om kontrol.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back