om kaotisk kommunikation venligst ...

H

hitx

Guest
Hej alle friends.I håber nogen kan hjælpe mig om kaotisk communication.I er et master-studerende og studerer kaotisk kommunikation og dets modulation især i Matlab.Please er der nogen her til at give mig e-bog eller noget andet. (Måske dokumenter ..) om Kaotisk kommunikation og graduering typer såsom (CSK, DCSK .... for Matlab). Jeg vil være pleased.And jeg virkelig har brug for.Tak nu ..

Iam hørt dette for første gang ... kunne u redegøre whatz det om? Finder interessant ...

Hej min ven, kaotisk kommunikation er ny teknik, og for nylig dette er for det meste studeret emnet i kommunikations-området, fordi det giver større sikkerhed ved at bruge
kaotiske signaler, der er bredbånds-og aperiodic waveforms.In denne meddelelse type kaotiske signaler anvendes som bærestoffer, sandsynligvis du kender fra almindelige analoge og digitale communication.And vi får let kaotiske signaler fra grundlæggende elektroniske kredsløb .. Og hvis du virkelig er interesseret cahotic kommunikation, Jeg kan sende dig nogle relaterede dokumenter med denne topic.But du gætte, at jeg stadig er studerende og jeg er stærkt lære noget mere om it.What om dig min ven? Og hvad er din situation nu?
min email er: hitx_47 (at) hotmail.com

Jeg venter på dit svar ..
Byes.
Hitx

Hej,
Thanx for info .. Men på hvilken måde dette er forskelligt fra spredt spektrum kommunikation?Er BW forpligtet til at sende et kaotisk signal vil blive mere? Hvordan modtageren vil være i stand til at udtrække de ønskede signal?
venligt præcisere ...

Hej igen, som jeg sagde før jeg er stadig ny i dette emne
og stadig studerer om kaotisk communication.Definetely, skal det være lidt anderledes
fra andre kommunikationsformer såsom modulatiom typer og nogle gange behøver ikke at være synkroniseret.At få leveret originale besked sammenhængende eller ikke sammenhængende afsløring metode (bruges i de fattige propogation mellemlang og synchr. Kan ikke være nødvendigt). Og nu har jeg virkelig brug for CSK (Chaos Shift keying) i Matlab og Simulink model.CSK er en af modulation teknik i denne meddelelse type.I er altid på jagt simulering af CSK i Simulink i Internet, men jeg har ikke fundet yet.So kan du hjælpe mig om det? Tak igen ..
Hitx

hej min ven, jeg tror, vi skal forbinde jeg også gør kaos pls kan du sende mig dine dokumenter, så måske vi kan dele noter ..

Jeg er en masters student ..

Hej Hitx og alle!
Jeg er studerende og studerer kaotisk kommunikation og dets modulation teknik.
Jeg søger simulering af CSK i Simulink i Internet og jeg fandt dit spørgsmål i http://search.edaboard.com.
Deres forskning om det i 2008, så kan du hjælpe mig om det?Jeg er virkelig brug for, fordi jeg har mange problemer, og jeg ved ikke, hvad jeg vil gøre med det!
Jeg håber at få et svar fra dig!
Min email er saodoingoi13292 (at) yahoo.com
Mange tak!

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back