om laser kørsel kredsløb

H

higildedzest

Guest
Jeg ønsker at designe en strømkreds til, at laseren, der udsender lys 650nm støt, og det does't behov for den del af vekselstrøm til DC.who kan give mig nogle råd eller nogle kredsløb diagram.thank tak! [/ url] [/ quote]

En nem en:
http://hmin.tripod.com/als/fsmyth/pages/drivers1.html # RMD14

Der er også mere involverede chauffører på samme side.

mange tak.Lagt efter 5 minutter:men jeg kan ikke åbne denne link.can du give mig nogle tip?tak.

hej, jeg buddy.i venter på din replay i mange dage, bedes du give mig en answer.thank dig igen.

Hvis du har problemer med at åbne linket, kan du hente den side her.
Beklager, men du skal logge ind for at se denne vedhæftede fil

mange tak.
venlig hilsen!Lagt efter 21 minutter:eek:g nu har jeg et andet spørgsmål, hvor har du fået dette materiale? kan du give mig et link? Jeg vil gerne søge smoething useful.thank dig igen.

Hai ven, kan du få alle de komponenter fra enhver elektronisk komponent leverandører eller for on-line køb forsøge Digi-Key.På den anden side fortælle mig, hvor er du fra og give mig din liste.Betale mig udgifterne til de komponenter og porto.Jeg kan sende den til dig.

Jeg er meget ked af, at jeg giver dig en forkert information.actually jeg vil fortælle mig, hvor du får pdf, som du gav mig sidste time.can du give mig et website link?Jeg ønsker at lære nogle detaljer om laser kørsel kredsløb ved myself.thank dig!
af den måde, kom jeg fra Changchun i Kina.

Hai ven,
Det er det samme link, som fsmyth, i forummet.Jeg kom til at åbne den og sendte dig en PDF.Nogen måder, jeg havde en anmodning til Dem.Jeg har en NIGHTSUN SD090 lasershow udstyr, hvis oprindelse er Kina.Dens formware chip 89C52 er brændt, og vi dont blive en ekstra chip til det.Kan jeg forvente nogen hjælp i denne henseende fra dig?
Thanking you
Pranam

hej, tak igen og jeg kan heller ikke åbne denne website.about din forlange jeg vil gøre mit bedste for at hjælpe dig.Lagt efter 30 minutter:Nu vil jeg give dig nogle kontakter mothod:
Tel :020-62675333 62675366 87407825 62675399
Ext: Salg-8034 Projekt-8005 E-commerce-8003
Klager :020-87408459 13302292266
Fax :020-87407453 62675311
E-mail: Kina (at) nightsun.com.cn Salg (at) nightsun.com.cn
Adresse: Nightsun Industral Park GuangLong Road, ZhongLuoTan Town, Baiyun Område, Guangzhou, Kina
og du kan kontakte dem med en af disse information.if du også har problemer med, kan du lade mig en besked om det.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back