Om LTCC

G

glad

Guest
Kan man diskutere LTCC anvendes i RF frontend? Måske jeg kunne gøre det i de kommende fremtid.
Fra nogle websteder, jeg synes, at det hovedsagelig anvendes i passive elementer, især filtre og vco ...

Nogen råd?

Hej,
LTCC er en af de lave omkostninger MCM teknologier, kan du finde god information om dette på følgende websted www.valtronic.com.
hilsen,

- Lange leveringstid
- Ikke for høj effekt design (dårlige varme udførelse)

De er meget gode til at gøre moduler, der bruger transmissionslinjer som filtre og koblingskomponenter.Jeg så en, der var multilayered og havde omkring seks filtre i et kvadrat cm eller to.

LTCC er en god tilgang til en frontend, når omkostninger og / eller komplicerede kører designet.Det har anstændige termisk charateristics, selv om elektrisk på grund af den ruhed af metalization De tab kan være lidt højere end bløde underlag.

Grunde til at bruge LTCC:
- Yderst kompliceret flerlaget kredsløb (30 Layers), herunder over 80.000 VIAS (blinde, hvis det er nødvendigt) per lag

- Tryk på arbejdskraft er lavt sammenlignet med lignende kredsløb i andre substrater

- Meget god præcision

Grunde til ikke at bruge LTCC:

- Vendor stabilitet.Sælgersalærer fyres profiler variere til det punkt, hvor du designer deres proces

- Krympning.Selv i lokal præcision er fremragende, et storstilet krympning er ret uforudsigelige.Planhedsmåling er også et spørgsmål

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back