Om LVDS bus adskillelse

W

wilbert_hj

Guest
Jeg designer en høj hastighed board.LVDS bus, der anvendes i dette design.

Den LVDS bus signalet hastigheden er over 500MHz, så SI problemet er meget vigtigt.
men min PCB har ikke plads nok til LVDS bus spor gruppe routing.Jeg er nødt til at hælde nogle GND kobber plan mellem LVDS parvis i hver LVDS signal gruppe til at kontrollere krydstale virkning.

Den LVDS ruter i 0.1mm width/0.15mm mellem differential linjer.Kan nogen kan fortælle mig, hvad der er den mindste værdi af GND kobber afstand?

Jeg vil blot placeret en GND signal linje i 0.3mm i bredden som adskillelse mellem differentierede linjer (den LVDS bus signal fly er stablet mellem GND / PWR fly.)

Vil der være nogen problemer i mit design?ivrige for nogle råd!

Tak!

Jeg har brug for hjælp! Kan nogen give mig nogle råd?!

Du bliver nødt til at opretholde en solid stelplade nedenunder alle LVDS differential par.Differentialet impedans skal kontrolleres.

Der er ingen måde at fortælle, om du vil have nogen problemer uden at kende alle parametre i dine PCB som dielektrisk konstant, lagtykkelse, spor bredde, spor separation mv

Søg i datablade for din transceivere passende impedans niveauer.

Der er en række gratis software-værktøjer, der kan downloades.

Ikke alle af dem kan beregne differential impedans selv.

Eller du kan kontakte National Semiconductor og forsøge at få en handy papir regnestok regnemaskine kaldet "Transmission Line Rapidesigner".P / N 633200-001

mit bord er kontrolleret impedans, og impeddance er 100ohm som diffiferntial linjer.

Måske har du ikke forstå mit question.my spørgsmål kan beskrives som nedenfor:
1.) Er det nødvendigt for mig at placere nogle GND kobber mellem LVDS buslinjer (8 LVDS par som en data bus)?
2.) Hvis det er nødvendigt, hvad er den mindste værdi af kobber bredde?Nu, jeg satte kun en GND linje mellem LVDS par, linjebredden er 0.15mm.is det nok for signal krydstale separation?

Hjælp mig!

HELLO!

Jeg har allerede oplevet at ruten LVDS signal mange gange allerede, og baseret på mine egne erfaringer med hensyn til indtastning GND vagt på hvert par der er en vis tykkelse af GND og vis afstand mellem signal og GND.

Normalt kunde gav denne specs:

Signal bredde:
Clearance mellem Signal pair:
Minimun GND Bredde:
Clearance mellem Signal og GND:

Dette specs er da baseret på simulering resultat på der lab.Forudsat, at du er selvstændig designer, og baseret på min oplevelse, om LVDS du kan tage 0.2mm (0.3mm er bedre, hvis du har plads nok) clearance mellem GND og signal-og husk at holde 0.3mm minimum for GND bredde (tykkere jo bedre) for hver par.Sørg for at input GND via den ende side af GND at undgå antenne og gøre fast GND og meget bedre, hvis du kan indtaste masser af GND via men sørg for at bevare 0.2mm til LVDS signal.

Også samme som andre råd vil du lave en solid GND fly nedenunder LVDS signal.Jeg håber du forstår min forklaring og min grammatik.

JAY-R ---->>> Filippinerne

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back