Om magt routing?

K

kjtom

Guest
Jeg er en nyere for april
Der er en teknisk og empirisk skridt, badgering mig.

Hvor mange af magt linje?Hvor mange stropper linje behov ?....
Er der nogle "grundregler for planlægningen af magt routing af design"?

Kan nogen forgænger give mig vejledninger eller dokument?Tak

ikke sikker på aprilder er et dokument "DTMF" fra møder, der findes i dette forum.det giver et kort overblik over, hvordan magt ringe og striber er brugt i en prøve design.hvis u gå igennem det, kan u få en grundlæggende idé.

Generelt, EM og IRdrop betragtes i den strømstyringsmodel.

EM begrænse max elektricitet på metal og hjælp, som du kan finde i dit techonology biblioteket. LEF (Cadence),. Tf (Synopsys).

IR-drop begrænse max spændingsfaldet i chippen område, hvor du kan finde nogle spor i cellen timing biblioteket. Tlf (kadence) og. Lib (Synopsys).generelt bør den værste fald begrænses til under 10%.

værktøjer er tilgængelige for analyse af EM og IRdrop, og din opgave er simpelthen at tegne en acceptabel effekt netværk i forbindelse med ovennævnte to faktor.

Men det er ikke helt enkelt, som det lyder.

have det sjovt.

For størrelse magt rem bredde, er der en metode, der gives i stedet www.vlsi-technology.org, vil der være oplæg om IR-slip eller blot henvise givet pdf (Jeg har netop samlet alle html sider af dette papir og konverteret til pdf ).

beg, bredde og gruppe afstand er vigtigt mesh design.

har lige læst, at pdf og incase af enhver forespørgsel kan komme tilbage til mig

hilsen
navien
Beklager, men du skal logge ind for at se denne vedhæftede fil

Hej,

Pls henvise link:
http://asic-soc.blogspot.com/2007/10/power-planning.html

Det kan hjælpe dig.

Tak ..

HAK ..

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back