Om "mine indlæg"

Z

zorro

Guest
Hej venner, når du går til "mine beskeder" - "mine indlæg", hvad du ser, er links til hver af dine egne indlæg, selv om det ikke er den nyere indlæg i tråden. Det er ikke forkert. Men tidligere (hvis jeg er til højre), hvis der var et indlæg af en anden medlem, du så det. De links var til det sidste indlæg i emnet. Fra mit synspunkt var det nyttigt, fordi du kan være opmærksomme, når der var nye indlæg i de tråde, du havde deltaget. Hvad mener du? Ville det være muligt at gå tilbage til det? Eller (endnu bedre) sat et mærke for at meddele, at der er nye indlæg? Hilsen Z

Hvis du abonnerer på din egen tråd eller nogen anden tråd så kan du nemt se, om der er nye indlæg fra "Mine abonnementer" skærm. Du kan indstille, hvis du ønsker at abonnere på din tråde automatisk ved hjælp af de generelle indstillinger på din konto, hvis du ikke ønsker at modtage e-mails, så du kun bruge abonnere mulighed. Alex

Tak, Alex. Jeg vil bruge "Mine abonnementer". Det forekommer mig, at det er, hvad jeg ønskede. Hilsen Z

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back