K
kilone
Guest
Jeg vil gerne prøve NIOSII i min nye indlejret design.Ifølge Altera's meddelelse, kan NIOSII give op til 200 DMIPS præstationer (i de kommende Stratix2), og vi ved også, at der findes rigelige hardware-ressourcer i FPGA-enheder (Registre, High Speed Busser, IP, osv.), som vil gøre mest dsp algoritmer og dataudveksling operationer til langt mere let blive gennemført.
Men hvad med kontrol-sekvenser (TCP / IP for eksempel)?General Purpose CPU (gerne Intel Pentium-serien) har som regel meget højere clock hastighed (selvom operationer som MULT kan forbruge op til 100 cykler).Hvis vil både DSP algoritmer og højt protokoller, der skal gennemføres inden NIOSII, hvordan kan jeg vurdere det?
Er der nogen her, der er relateret erfaring please?
Men hvad med kontrol-sekvenser (TCP / IP for eksempel)?General Purpose CPU (gerne Intel Pentium-serien) har som regel meget højere clock hastighed (selvom operationer som MULT kan forbruge op til 100 cykler).Hvis vil både DSP algoritmer og højt protokoller, der skal gennemføres inden NIOSII, hvordan kan jeg vurdere det?
Er der nogen her, der er relateret erfaring please?