Om Nulstil configrutation ord

K

kpec1988

Guest
Jeg vil gerne vide, hvordan reset configratation ord er værker?

Mente du hvordan en reset arbejde??? konkret fortælle, hvad er det du ønsker, og med hensyn til hvad??

Tak for din støtte, jeg ønsker til, hvad der happaning efter påføring på reset på DSP? Hvor U boot kommer henrettet? og hvor DDR bliver udført

Rækkefølgen af ​​begivenheder indlæg processor reset ville være: 1) Alle hardware enheder er sat til en kendt tilstand. Dette er afhængig af processor / microcontroller og dokumentation af denne del skal undersøges for at kende denne tilstand, 2) processor derefter vektorer til en kendt lokation (dokumenteret) og begynder at udføre binær kode på det sted, 3) Hvis en OS er på plads, så vi typisk har boot loader på samme sted, som sætter systemet i en kendt tilstand og derefter hopper til OS-koden; 4) Eller hvis der ikke OS er til stede så start-koden kørsler (i assembler og som typisk udbydes af compileren) & denne kode, efter at have foretaget nogle initialisering, springer til hovedfunktion C-kode - denne, hvor programmøren verden begynder.

Hændelsesforløbet indlæg processor reset ville være: 1) Alle hardware enheder er sat til en kendt tilstand. Dette er afhængig af processor / microcontroller og dokumentation af denne del skal undersøges for at kende denne tilstand, 2) processor derefter vektorer til en kendt lokation (dokumenteret) og begynder at udføre binær kode på det sted, 3) Hvis en OS er på plads, så vi typisk har boot loader på samme sted, som sætter systemet i en kendt tilstand og derefter hopper til OS-koden; 4) Eller hvis der ikke OS er til stede så start-koden kørsler (i assembler og som typisk udbydes af compileren) & denne kode, efter at have foretaget nogle initialisering, springer til hovedfunktion af C kode -. dette, hvor programmøren verden begynder
Tak ckshivaram Hvis du har dokumenter om dette emner så giv mig .

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back