om offset annullering i komparator

I

icfb

Guest
hvordan man gennemfører udligne cancellling i referenceperson eller AMP? Nogen har nogle gode kredsløb? tak!

8) kan du trimme offset ved hjælp af et potentiometer fra ofset pin. som OP AMP er u bruger

Hej, Se denne app note fra leveregel: h ** p: / / www.maxim-ic.com/appnotes.cfm/appnote_number/803 * = t

du kan henvise til Razavi's princip om Datakonvertering. Der er noget om offset aflysning.

hej sunking, hvordan man bruger hakket metode? Fortælle mig. tak [quote = sunking] Du kan bruge hakket metode til at annullere offset [/quote]

hej Piao, kan du tilbyde mig den fil? tak [quote = Piao] du kan henvise til Razavi's princip om Datakonvertering. Der er noget om offset aflysning. [/quote]

Du kan designe et kredsløb for at øge eller mindske udgangsstrøm på outputtet fase sammenlignes trin for trin indtil den aflyste offset er. Så kredsløb brændte nogle trimning celle bits til at registrere resultatet.

hej, jeg har ved et godt netværk, at "h ** p: / / www.edacafe.com" så kan du søge efter chopper, vil en ph.d.-afhandling giver dig en masse viden om det. Eller IEEE vil hjælpe dig. Jeg er også interesseret med chopper. ^ $ ^

Du kan dataoverføre denne bog ved Razavi på EBOOK afsnit i denne EDAboard.

at bruge en chopper forstærker eller se den side 464 af CMOS Analog Circuit Design by PEAllen og Holberg.

sønderdeling eller SC er meget bredt anvendte metoder i offset annullering, og begge de to metods er dynamiske. Er der en anden metode i offset aflysning? Nu er jeg forsøger en offset aflysning metode uden kondensator. Jeg prøvede flere metoder, men de var meget ustabil.

Autozeroing teknikker omkring sammenlignes CDS, CHS om Opamp

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back