om onchip SRAM controller Oen

Q

qslazio

Guest
Jeg er at designe en synkron onchip SRAM controller.
Jeg spekulerer på, om jeg skulle slutte oen (output give negativ) altid på jorden for at lade produktionen ikke være høj impedans.
Nogen sagde, at det bør være, fordi høj impedans vil medføre, at kredsløbet magt være meget store.
Nogen sagde, at hvis jeg blokere høj impedans fra bus-interface (bare bruge en mux), vil der ikke være nogen differece om jeg slutte det altid til jorden.

Er der nogen, har denne oplevelse?
Fortæl mig, om det er ok ikke at forbinde oen til jorden.
Thanks a lot

Hi ..
Jeg har set cartain SRAM design ...En af den måde at gennemføre Oen pin er at bruge switch, som gik på Oen går lavt, så nye data udbreder ...
I tilfælde u permanent grunde din Oen pin derefter dit output vil ændre sig med hver ur, så du kan blive nødt til at gemme prevous data ..Making Oen høj impedans er ikke en god idé, da det kan føre til store laekstroemme ..Efter min mening gør en regel, der aldrig gør noget højt impledence, medmindre der er drevet af en anden chauffør ...

du skal forbinde oen til jorden for at fjerne interne tristate,

der vil hjælpe DFT og kan bidrage til at reducere strømforbruget.
qslazio skrev:

Jeg er at designe en synkron onchip SRAM controller.

Jeg spekulerer på, om jeg skulle slutte oen (output give negativ) altid på jorden for at lade produktionen ikke være høj impedans.

Nogen sagde, at det bør være, fordi høj impedans vil medføre, at kredsløbet magt være meget store.

Nogen sagde, at hvis jeg blokere høj impedans fra bus-interface (bare bruge en mux), vil der ikke være nogen differece om jeg slutte det altid til jorden.Er der nogen, har denne oplevelse?

Fortæl mig, om det er ok ikke at forbinde oen til jorden.

Thanks a lot

selv om chippen bus specifikationer definerer, at signaler holdes til e aktiv lav

Nitu skrev:

Hi ..

Jeg har set cartain SRAM design ...
En af den måde at gennemføre Oen pin er at bruge switch, som gik på Oen går lavt, så nye data udbreder ...

I tilfælde u permanent grunde din Oen pin derefter dit output vil ændre sig med hver ur, så du kan blive nødt til at gemme prevous data ..
Making Oen høj impedans er ikke en god idé, da det kan føre til store laekstroemme ..
Efter min mening gør en regel, der aldrig gør noget højt impledence, medmindre der er drevet af en anden chauffør ...

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back