om pic 16F84 programmør

V

viveklengade

Guest
Kan nogen give mig nærmere oplysninger om de PIC16F84 programmere ligesom sin skematiske og dets software om pic 16F84 programmør

Der er en masse programmører til denne chip.Du kan søge på Google, hvis du ønsker at se dem alle.Men jeg tror, at EPIC er bedst.Det er relatevly enkel, og tilbyder mange forskellige støttede PICs.
Beklager, men du skal logge ind for at se denne vedhæftede fil

Hai

Jeg har allerede indsendt propic2 programmør finde det
og også p16pro programmør jeg har indsendt
bruge det
klik hjalp mig med knap i stedet for at sige tak
Jeg fu brug for flere oplysninger sende mig privat besked
Jeg vil hjælpe u i denne henseende

prøv at søge på dette forum dette emne allerede sendt mange gange, og der er mange skematiske og software let at komme med på breadboard interface til parallelle og sekventielle

der er tonsvis af skemaer af pic programmør i internet.you kan søge på Google med nøgleordene pic og shematic og programmør.

Jeg bruger Ponyprog at hente firmware på PIC og JDM som grænseflade.JDM er meget en meget enkel serie programmør og det behøver ikke ekstern forsyning.Du kan også bruge det til at programmere PIC direkte om bord.

Jeg må sige, jeg kunne ikke programmere PIC16f876A med JDM.
Beklager, men du skal logge ind for at se denne vedhæftede fil

thak fyrene nemlig ur enorme svar
men kan ethvert organ sige, at dette kredsløb er jeg bruger med denne bløde.hvis ru så vær venlig at give mig link, jeg vil tjekke det ud.bcaz Jeg har prøvet mange pf programer til pp med bløde icprog så husk ............................

angår Vivek lengade

Prøv med nyeste version af ponyprog.

http://www.lancos.com/prog.html

Jeg har uploade allready diagrammer i mit tidligere indlæg (se det ovenfor).Jeg bruger den med "EPICWIN Beta Version" fra her.Værker og jeg dont finde nogen problemer indtil dette øjeblik.Jeg tryed med 16F873, 16F877 16F84, 12F508.

Held og lykke!

Brug 16F628, 16F84 nu forældet.
628 er billigere har flere funktioner linje intern OSC
Aji

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back