Om primetime sag analyse

H

hgby2209

Guest
I primetime, hvis report_timing kan rapportere alle timing vej hvorfor nødt til at bruge sagen analyse eller tilstand analyse?

Nej, det report_timing COMAND rapporterer det værste slap sti i det nuværende design defaultly.We bruge sagen og tilstanden analyse at sætte TEST_SE og TEST_MODE til logik zero.This kan fortælle primetime, at det ikke er test mode.

Hej! horzonbluz, Undskyld! Jeg ved stadig ikke, hvorfor er nødt til at fortælle primetime, at det er test-mode eller ej? Hvad jeg ved, bruger report_timing til at analysere setup og holde gang for hver timing vej og bruge report_constraint-all_violators at kontrollere krænkelse af design reglen og tvang.

Hej, hgby2209: Test mode kan køre på en helt anden hastighed fra drift. Så du er nødt til at deaktivere test mode at køre normale funktion først, derefter deaktivere den normale funktion, så tjek din test tilstand igen. Good Luck,

Hej! sandusty, Tak for dit svar! Så jeg kan bruge ved analyse at simulere den virkelige verden test mode, og analysere max. arbejdsfrekvens i testmode.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back