Om stort løft i produktionen af SC kredsløb

H

hr_rezaee

Guest
Kære Alle
Hej
Jeg har brug for nogle papirer eller bøger om stort løft i produktionen af SC kredsløb (f.eks MDAC af rørledning ADC) i retning af modsat sin endelige værdi.
Jeg har brug for dokumentation for det.
hilsen

Hej
Tak
Jeg mener teoretiske bevis for stort løft i produktionen af SC kredsløb.
Jeg har en i dette papir, men jeg har brug for en bedre en.
Beklager, men du skal logge ind for at se denne vedhæftede fil

Dear Sir:
Hvad er dit gennemsnit?SC output er evaluering.Du skal se DAC output (reference kredsløb), er det løse.Den almoset nøglen er her.Men der er nogle papirer diskutere det.

Hej
der er et bevis for trin ændringer i begyndelsen af afgift overførsel fase i nogle SC kredsløb såsom SC forstærker.
se disse figner og over vedlagte papir.

Nu har jeg brug for et andet papir eller bog, at discaused om dette fænomen.
Jeg har brug for bedre matematisk bevis for det.
venlig hilsen
Beklager, men du skal logge ind for at se denne vedhæftede fil

Ja, så det er bare en kapacitiv divider med den feedback kondensator (CF), og belastningen kondensator (CL).Lad mig illustrere med et simpelt eksempel.Overvej en inverterende scenen med en gevinst på -2, og din feedback kondensator er 1 / 10 af størrelsen på din last kondensator.Lad os nu sige, at vi anvender en-1V trin-indgang.Der er to ting, der opstår.For det første har vi en drastisk ændring i produktionen på grund af den kapacitive divider CF / CL.Outputtet ser en negativ skridt af Vin * CF / CL.For vores numre, som er-1V * 1 / 10 =-0.1V.Derefter har vi en bilæggelse af scenen, og det vil slå sig ned til 2 * Vin = 2 V.Så du kan se, at i første omgang produktionen går negativ, så er det i sidste ende afregner til den positive værdi, som vi forventede.

Kære lladnar23
Tak
Det er sandt.men jeg kan ikke forstå, hvorfor vi bruger skridt som input?
kan du forklare omkring trininput i for eksempel S / H kredsløb eller Gain fase?
Venlig hilsen

Nå, da det er et koblet kondensator kredsløb, vi prøver nogle spænding i ur fase 1, så når uret fase 2 sker, skal vi anvende stikprøver hætte til den virtuelle jorden node i opamp - det er dybest set en markant ændring i spænding, da spænding på et loft, kan ikke ændres øjeblikkeligt (I = CV ').

hr_rezaee skrev:

Kære Alle

Hej

Jeg har brug for nogle papirer eller bøger om stort løft i produktionen af SC kredsløb (f.eks MDAC af rørledning ADC) i retning af modsat sin endelige værdi.

Jeg har brug for dokumentation for det.

hilsen

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back