om tørfilm signal

H

HolySaint

Guest
Jeg har et ur opkaldt CLK
efter en vis logik jeg fik nogle andre ure, ligesom clk2, clk3 ......
når jeg tørfilm signal, skal jeg tilføje clk2, clk3 ...
??

Hej,

i DFT indsættelse uret definition er baseret på din sepc.if du vil bruge enkelt ur som en scanning ur u kan angive, at uret "clk" som ur scanne ur og værktøjet vil lave den "clk2", "clk3" med "CLK" i tørfilm tilstand.CLK bør være en primær indgang.

hvis du ønsker at have 3 forskellige scanning ure u kan declar CLK, clk2, clk3 som scanne ure værktøjet vil ikke lave den clk2, clk3 logik med "CLK".
hvad nogensinde ure u definerer som scanne uret skal være et input.Tak,
Ramesh

jeg ved
men når clk2 er en knappenål, en har intet at gøre med CLK (port), hvad skal jeg gøre?

hej,

Som bekendt DFT værktøjer er smart nok til at løse ur relaterede spørgsmål.

Sørg for følgende punkter.

1.Sørg for, at alle flops vil blive fjernstyrbar med scanningen CLK, ( "clk" i dit tilfælde).For så vidt angår alle de scanne flops i dit design fik "clk" som scanne ur (alle flops bør kontrolleres med din "CLK"), du ikke finde nogen ur spørgsmål ellers vil du se problemer med scanningen indsættelse.

2.Hvis clk2, clk3 ..genereres ure fra "clk", bare omgå de genererede ure med scanningen uret ( "clk" i dit tilfælde).

3.Det er foretrukket ikke at bruge flere ure som scanne ure i stedet bruge en enkelt ur som scanne ur, medmindre din DFT krav kræver flere scanne ure.

Håber du har fået en idé.

Hilsen,
SunilB.
Beklager, men du skal logge ind for at se denne vedhæftede fil

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back