Omkostninger beføjelser på klimaet.

michal25kielcee skrev:

på store Jeg er enig kold snap kunne hovedet hjem air-conditioning, men du kan ikke råd til at gøre skade

23Magik skrev:

Du bør være opmærksom på miljøbeskyttelse og ozonlaget.

Hvad angår de beføjelser następująco.Dzisiaj hvad det ser ud som den næststørste investor med dig ved at underskrive en kontrakt med Klima installationen beder om dine rettigheder / 3lata siden ingen har bedt om sådanne spørgsmål /.Ikke har effekt ikke har en chance for at vinde et bud / selv kan du ikke rigtig begynde i licitation /.Og montering af klimaanlægget en en uge,
ikke overleve, ikke virksomheden vil holde.Bestemt ikke hver dag vil du blive banket ind i dig Kaziu med Zieleniak og bedt om at installere ubetinget .... Så det er værd at spørge, om ikke at gøre disse rettigheder, i hvert fald en masse uddannelse at lære ........
Hilsen.

som en lineman og installatør jeg kender de beføjelser, der er behov for E1 E2 E3 D1 D2 D3.du kan ikke montere sådanne systemer uden tilladelse.og yderligere i 2010 skal forbydes P 410, så en tilladelse oslugiwanie urz.kontrollerede faktorer også bliver nødt til at holde.Så nær 2500 PLN skal bruge.

Og jeg tilføje yderligere, at de eksisterende beføjelser til obługi kontrollerede forhold, risikerer at tabe snart udløbet - nødt til at bekræfte dette, fordi det er den uofficielle besked (dog med en ordentlig kilde).

Efter alle besøgende D1 D2 D3 tilsyn af september efter en naturlig gas og ventilation

Witam.Co faktor skadeligt for chartret prozone tzw.zielona kortet, og hvis du er nødt til at montere klimaanlæg af virksomheden er, desværre, uddannelsen er obligatorisk, fordi selskabet ikke kan garantere, at ingen af fabrikanten, og det kaldes en repræsentant, som du skal til september, da der er ved magten Er der nogen fabrik, hvor bhpowiec kan spørge, hvis du har nogen, i august, et hårdt kursus lodning kobber lodde eller svejse-, test-højde, Pressure også fordi 410 er omkring 35 bar. vigtigt, lægeundersøgelse og lidt kontanter på śmieszne eksamener ....... arbejder et par gode år i air-condition, ingen spurgte jeg om, hvad hvis jeg har noget, enhver tom ... lige ... den første arbejdsdag i udlandet har sendt mig for uddannelse, betalt af selskabet, der tidligere indgå en kontrakt eller en lang vi i skoven .. ....:|:|:|

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back