OPAMP Behavior Modeling

C

ccw27

Guest
Kan nogen give en skematisk, der kan model opførsel af et virkeligt OPAMP (finite GBW og Gain)?

Tak

Jeg lægger Matlab / SIMULINK opførsel model for OPAMP
Beklager, men du skal login for at se denne tilslutningskrav

Hi guys,
sandsynligvis det er naivt ..
hvordan man bruger de simulink med denne model ..Jeg har ingen idé ...
tak
srivatsan

Først skal du have simulink installeret i Matlab, ellers vil det ikke fungere.Når du har installeret, kan du åbne filen og du vil se blokke, hvor du kan ændringer dens parametre.Du kan køre og se output respons og så videre.

Du kan faktisk gøre alt dette i kadencen ved hjælp Verilog-A og ModelWriter modelrevisioner Op-amp med alle parametre og bruge spøgelse at gøre DC, AC, ...simulering.

godt, faktisk jeg kunne ikke åbne denne fil i Simulink / Matlab, too.
Jeg spørger mig selv, hvad denne type filer (. Rar) er.Er det nogle komprimeret fil?
Tak

Yea, du har brug for et program såsom WinRAR at dekomprimere filen

desværre, da jeg åbnede filen i simulink (gennem Matlab .. selvfølgelig), det gav mig en fejl:

ikke kan finde: powerlib2.mdl

Jeg tror, jeg har måske ikke den version 5, som den version af filen uploadet.
hvis jeg tager fejl, så lad mig det vide.
- Kar

Kan nogen forklare, hvordan den tilsvarende opamp model i http://www.ee.columbia.edu/ ~ kinget/EE6312_S04/project/project.html værker?

Tak

Med 3 vcvs, 2 modstande og 2 kondensatorer u kan model en 2-polet opamp.

R1 og C1 afgøre pole1, p1 = 1 / (2 * pi * R1 * C1)
R2 og C2 afgøre pole2, p2 = 1 / (2 * pi * R2 * C2)
ved at vælge P1 og P2, u kan bestemme UGB
A1 * A2 = gevinst
Beklager, men du skal login for at se denne tilslutningskrav

Af den måde, er det let at udvikle singal-sluttede i differenstryk struktur, hvis det er nødvendigt.

Til srivatsan
Jeg suceede at åbne filen.
Måske u behovet SimPowerSystems Toolbox

Takket xuel.Det lader til, at for differenstryk input og output du bare har to kopier af den og tilslutte dem til et fælles grundlag.Hvordan vil du gå ca modeling differenstryk input med enkelt sluttede output?

Tak

ccw27 wrote:

Takket xuel.
Det lader til, at for differenstryk input og output du bare har to kopier af den og tilslutte dem til et fælles grundlag.
Hvordan vil du gå ca modeling differenstryk input med enkelt sluttede output?Tak

i virkeligheden, i den kunstner, hvis du bruger verilog_A, vil du finde idéen model ca OPA.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back