Open Source RTOS?

A

agnivesh

Guest
Kan nogen venligst give mig navnene på nogle populære og gratis adgang til RTOS er for PIC MCU er? Please, fortæl mig det bedste open source RTOS og målrette mikro-controller i brug i dag, i din mening, og hvorfor tror du, at kombinationen er den bedste? tak på forhånd, agnivesh.

μC / OS-II er bedre, fordi udvikleren bog er så populært, at mange fans har port μC / OS-II til forskellige platforme. jo mere udvikler, jo mere supporter.

Nogen der har oplysninger om μC / OS-II for PIC16F877A? Gorkin.

de freertos og mcos-II har porte til PIC. Men når jeg brugte mcos-II port .. Der var mnay Problemet er indsamle og config det, så prøv at bruge freertos ... og det har en god intern documentaion tooo

Kan jeg bruge dem til AVR? [Size = 2] [color = # 999999] Tilføjet efter 3 minutter: [/color] [/size] Også har vi brug for et særligt nævn og særlige komponenter som grundlæggende forskrifter for denne RTOS?

FreeRtos har en AVR Port Med hensyn til de grundlæggende komponenter, ville du sikkert vil tjekke ud Flash og især Ram krav. Jeg synes at huske der er en tabel for AVR på FreeRtos stedet. / Bingo

[Quote = devendra_devgupta] Hvad du folk synes om Linux?? [/Quote] dit spørgsmål er ikke klart.

[Quote = sayimpu] for nemt at forstå noget RTOS [/quote] mange tak kammerat: D

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back