OPNET trin for trin ...

R

ramisalem

Guest
Hej, kan plz venner, du deler OPNET skridt for skridt lærer. nogen der har en idé om, hvordan WiMax kan simuleres ved hjælp af OPNET eller Matlab :?::?: plz hjælp .... for dem, der ønsker at vide hvordan du får OPNET gratis pædagogiske version im klar .... thanx ... venlig hilsen

Hej Ramisalem plz fortælle mig hvordan man kan downloade gratis pædagogiske version af opnet software, også uploade materiale om det tak

hej Ramisalem Jeg vil også gerne gratis pædagogiske version af OPNET,

Hej, dette den fulde adresse for OPNET selskab, OPNET hovedkvarter i Bethesda, MD: OPNET Technologies, Inc. 7255 Woodmont Avenue Bethesda, MD 20.814 240-497-3000 info@opnet.com for at få en gratis uddannelsesmæssige kopiere, sende e-mail med din PO Box til info@opnet.com , og i løbet af en uge vil du få den gratis uddannelse kopi. venlig hilsen

[Quote = ramisalem] Hej, plz venner, kan du dele OPNET skridt for skridt lærer. nogen der har en idé om, hvordan WiMax kan simuleres ved hjælp af OPNET eller Matlab :?::?: plz hjælp .... for dem, der ønsker at vide hvordan du får OPNET gratis pædagogiske version im klar .... thanx ... Med venlig hilsen [/quote] brug opnet manual. Hvis du ikke har sendt en PM til mig.

Opnet acadamic udgave kan downloades fra opnet direkte ..

[Quote = ramisalem] Hej, dette den fulde adresse for OPNET selskab, OPNET hovedkvarter i Bethesda, MD: OPNET Technologies, Inc. 7255 Woodmont Avenue Bethesda, MD 20.814 240-497-3000 info (at) opnet.com at få en gratis uddannelsesmæssige kopiere, sende e-mail med din PO Box til info (at) opnet.com og i løbet af en uge vil du få den gratis uddannelse kopi. Med venlig hilsen [/quote] Har de virkelig sender eller du spøgte ???

Jeg har brug for OPNET, hvis u plz aktie, il sætte pris på

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back