Opret eller generering af I / O-puder

K

Kulprashant

Guest
Hej alle,
Jeg arbejder på flooorplaning & powerplanning bruger SoC Encounter værktøj.
i powerplanning hvordan man kan generere I / O-puder og når disse I / O-puder r påkrævet (gør dette i / o puder påkrævet, når anlog blok er til stede i design), og hvad grundlag jeg nødt til at vælge antallet af magt stribe & ringe.
plz foreslå mig.

Thanks & Regards,

Prashant

At beregne bredden af magt ringe,

bredde magt ring på den ene side = (samlede løbende videregives til chip / metal massefylde) / 4

divider med 4, på den antagelse, at alle sider af chip kræver samme strømtæthed.Tilføjes efter 25 sekunder:
At beregne bredden af magt ringe,

bredde magt ring på den ene side = (samlede løbende videregives til chip / metal massefylde) / 4

divider med 4, på den antagelse, at alle sider af chip kræver samme strømtæthed.

du ønsker at generere IO ved dig selv?
normalt er det, som støberi, hvis du vil oprettet io pad ved dig selv, skal du gøre masser af arbejde, for eksempel.detemine ESD beskyttelse struktur, layout, simulation, rc udvinding, lib generere, ESD test og så videre

så I / O-puder
doesnt afhænge af ciruitry som vi skal lægge på de centrale???

for en bestemt teknologi samme I / O-puder kan anvendes til forskellige chips ???????Tak,
Prasad

Io puder er påkrævet, når u er desing en chip, der skal fremstilles som øverste niveau ..ellers makro dont behov io puder
Dens intet afhænger anolog blokke til stede eller ej ..

Dens afhænger af, hvor er pin er reel outpin dig chip ..hvis PIN er reel pinof chip derefter io puder er nødvendigt ..dont get forvirret ..nogle gange denne stifter er tilsluttet til et andet modul, når u bruge dette modul som makro ...

Power strop og bredde beregning se nedenstående link

www.vlsitechnology.org i at klikke på IR dråbe resumé ..

Hilsen
Shankar

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back