Opret samme periode ur med de forskellige fase?

F

feel_on_on

Guest
Hej, kan nogen fortælle mig, hvordan man kan skabe den samme peiord ur med de forskellige fase? Jeg ønsker kun at skrive en testbench. altid eller altid?

Hvis den oprindelige ur er uden for testbench, kan du bruge en transport forsinkelse. Hvis den oprindelige ur er fra testbench proces, kunne bare oprette en anden proces med en ekstra forsinkelse, eller generere både ure i samme proces.

Hej, kan du bruge en omformer til at indføre 180deg fase skift. Hvis du ønsker yderligere oplysninger, kontakt mig. Regards, N. Muralidhara

altid # T_half_period clka = ~ clka; tildele clkb = # phase_delay clka, måske er det nyttigt.

foretage en forsinkelse rutine at opnå den faseskift du kan have to generiske (begge af typen tid ).... den første er forsinkelsen du har brug for at opnå faseskift (ex: Tdelay) ... det andet bliver uret periode at du har til hensigt at køre design på (ex: clock_period) ... derefter definere et heltal, der går fra 0 til (Tdelay / clock_period) ... konstant delay_count: naturlige: = (Tdelay / clock_period); signal delay_counter: naturlige udbredelsesområde 0 til (delay_count - 1), og derefter lave en tæller, der tæller fra 0 til delay_counter ...

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back