Oprettelse af et nyt projekt i EN2002

B

binu G

Guest
IAM ikke i stand til at skabe et nyt ark i EN2002 giver en fejl.
stand til at låse op ...

binu g

Hej kan jeg have følgende oplysninger,

1) Har du formatere din pc og re-installere de programmer?
2) Har du fik den fejl, når du opretter den skematiske (Design Capture) eller PCB (ekspeditionen)?
3) Kan jeg få den nøjagtige fejlmeddelelse?

dette er den fejlmeddelelse jeg får/ / Fejl: $ resolve_mgc_path returnerede fejlen status på linje 4.426 af file D: / mento
RG / MGC_HOME / delt / pkgs / uims / userware / En_na / session_area.ample funktionen $
sm_get_os_version (fra: Uims / Ample / Ample_eval 1D)
/ / Fejl: Ugyldig værdi for argument (s); sti (fra: Uims / Ample / Konverterbare 03)
/ / Fejl: $ MGC_HOME / tmp / os_Binu George.txt, ugyldig sti (fra: Uims / Ample /
Konverterbare 19)
/ / Bemærk: Kørsel D: / MentorG / MGC_HOME / pkgs / pcb_da / userware / En_na / da_window.dof
ile (fra: Capture / GDC / note 99)
$ set_active_window ( "samling");
$ $ open_sheet ( "D: \ \ MentorG \ \ Project", "skematiske", "Sheet1", @ redigerbare, ugyldig,
"", @ Noupdate);
/ / Fejl: $ $ open_sheet returnerede fejlen status på linje 3.294 af file D: / MentorG / MG
C_HOME / delt / pkgs / des_arch / userware / En_na / da_session.ample funktionen $ ope
n_sheet_singular (fra: Uims / Ample / Ample_eval 1D)
/ / Fejl: Læs operation mislykkedes (fra: DDMS / DDMS_Core / DDMS General 01)binu g

Hi binu,
hvad jeg mener er, hvad der er hurtig fejlmeddelelse.eller rettere, hvad der er den fejl msg i den dialogboks, appers?

issit
"ude af stand til at låse op"

kun?

det var da jeg prøvede at åbne et nyt ark.dette er den fejl jeg får når jeg forsøger at åbne en eksisterende ark.

jeg endelig gjort det op.det er simpelthen søgt MGC_WD og åbning af et ark.hvis navnet på arket dosent kampen med avalible en i WD så det behandles som et nyt ark.
nej problemet er, hvordan jeg kan skabe de Netlist og køre layout.
???????????

binu g

Det er ikke så simpelt som jeg går ud fra du har oprettet et design container med Design Architect - du skal knytte alle dine skematiske symboler med PCB-geometrier i kortlægning file (s) - åbne PCB beholder med bibliotekaren og trække en bestyrelse skitsere og skabe plads og routing holde-outs.Du skal så gå gennem pakke denne import den skematiske info og geometri info ind i bestyrelsen - der er ingen Netlist importere, sker det automatisk, men pakken er ikke sjovt det vil give dig en migræne.

SIGINT

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back