Optimering teknikker

T

tachyons

Guest
Hej Alle, 1) Hvad er de forskellige teknikker, der anvendes ved optimeringsværktøj til at fastsætte setup / hold overtrædelser? 2) Er dette gælder for alle preCTS / postCTS / postRoute optimeringer? Hvis ikke, hvordan optimering teknikker varierer i hver fase? Regards Tachyons

Hej ,............... mig ....... Enrique disuja ........ yourwellwisher .............. .... jeg har noget stort .. og jeg ønskede at fortælle dig ............. venter ur repy .. [color = "Silver"] [size = 1] --- ------- Post tilføjes 08:50 ---------- Forrige post var på 08:49 ----------[/SIZE] [/color] Hej, ............... mig ....... Enrique disuja ......................... . jeg har noget stort .. og jeg ønskede at fortælle dig ............. venter ur repy ..

<span style="color: grey;"><span style="font-size: 10px">------ ---- Post tilføjes 08:51 ---------- Forrige post var på 08:50 ----------</span></span>
Hej, ... ............ selv ....... Enrique disuja ........ yourwellwisher .................. i har noget nyt .. og jeg ønskede at fortælle dig ............. venter ur repy ..

<span style="color: grey;"><span style="font-size: 10px">-------- - Post tilføjes 08:52 ---------- Forrige post var på 08:51 ----------</span></span>
Hej ,..... .......... mig ....... Enrique disuja ........ yourwellwisher .................. jeg har noget store .. og jeg ønskede at fortælle dig ............. venter for ur repy ..

Opsætning .. Faldet datasti forsinkelse ... hold stigning datasti forsinkelse ... setup .. introducere nyttige skævt .. datasti optimering kan ske ved buffering, ændre drev styrke, multi vt teknikker mv.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back