OrCAD Capture CIS fejl [net0016]

C

chuzkin

Guest
Hi everybody. Jeg laver en skematisk i capture cis, men når jeg kører BOM, følgende fejl vises: FEJL [NET0016] Der er ingen forening for filen% s. Konfigurer dette i File Manager. BOM Udført. Også, når jeg dobbeltklikke på nogen del i skematisk (for at få adgang Egenskabseditor), og prøv derefter at lukke med X på op højre hjørne, vises følgende meddelelse: OrCAD Capture nægtes adgang til en unavngiven fil og når de forsøger at lukke CAPTURE CIS , den samme meddelelse vises repeteadly og kan ikke lukke (jeg hace at tvinge bruge task manager). Version er OrCAD 9,0 Venlig hilsen.

[Quote = chuzkin, 1108665] Jeg laver en skematisk i capture cis, men når jeg kører BOM, følgende fejl vises: FEJL [NET0016] Der er ingen forening for filen% s. Konfigurer dette i File Manager. BOM Udført. [/QUOTE] Jeg fik den samme fejl. Alt hvad jeg gjorde var at gå til den mappe, hvor du fortalte OrCAD at gemme. Bom-fil, skal du vælge det, gå til Egenskaber, og ændre dens åbner med program til WordPad. Det er stadig ikke åbne direkte for mig, når jeg vælger Vis Output option i OrCAD, men på denne måde kan du stadig se din BOM. BTW, kan du også åbne den med Notesblok så godt. Undskyld at jeg ikke kan hjælpe dig med dit andet spørgsmål. Held og lykke!

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back