Orcad Capture DSN File Format

R

rkumetz

Guest
Jeg leder efter filformatet for DSN-filer genereret af Orcad Capture. Enten 9.x eller 7,2 format ville være helful. Tak

Det kan være den forkerte fil. Det synes at være C-kode til et projekt. Jeg leder efter det dataformat anvendes af OrCAD DSN-filer. Jeg vil gerne oversætte et andet format til Orcad og jeg ville hellere ikke have en mellemliggende EDIF fil til at importere. DSN-filer er ikke ASCII så jeg har brug formatet for de binære data.

Jeg kiggede bare på et af mine DSN-filer. Det ser ikke ud som den let kan dekrypteres uden at kende format. Her er en god gruppe, hvor du kan sende dit spørgsmål http://tech.groups.yahoo.com/group/OrCADexchange . De kan være i stand til at henvise dig til den DSN format spec eller til at hjælpe dig med at løse dit problem. DSN format spec kan være til rådighed, fordi en masse af ikke-Cadence EDA pakker kan åbne DSN. - Kender

Formatet for DSN filer skal være tilgængelig, fordi der er et antal pakker, der importerer dem. Spørgsmålet er, hvor kan man købe det? Kadencen folk er ikke ligefrem på niveau Bill Gates, når det kommer til at være generøs, så min eneste tanke var at skrive anmodningen i så mange af disse fora, som jeg kunne tænke på og håber, at nogen har hvad jeg har brug for.

[Quote = rkumetz] kadence folk er ikke ligefrem på niveau Bill Gates, når det kommer til at være generøs, så min eneste tanke var at skrive anmodningen i så mange af disse fora, som jeg kunne tænke på og håber, at nogen har hvad jeg har brug for . [/quote] Jeg ville bruge den samme fremgangsmåde. Hvis du gør yahoo grupper, sende til min [url = http://tech.groups.yahoo.com/group/OrCADexchange] OrCADexchange gruppe [/url] også. Det er en temmelig stor gruppe, og der er sandsynligvis Orcad medarbejdere i koncernen, kan de hjælpe dig inofficially. Jeg er interesseret i dette emne også, fordi jeg blev brændt af inkompatibilitet mellem OrCAD en andre EDA pakkerejser i fortiden.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back