OrCAD Capture til at layout: begyndelsen trin

L

linkaiyu

Guest
Hej! Jeg skriver min bachelor afhandling om den bipolare aktuelle generator. Jeg har gjort indtil nu alle theorical beregninger og simuleringer med PSpice. Nu er det tid til at skabe printet. Jeg bruger OrCAD opsamling og layout. Først og fremmest kan du foreslå mig en god tutorial fra det grundlæggende? :) Her er et billede af den skematiske og layout: hvad skal jeg tilføje i den skematiske for strømforsyning og signal kilde? enhver suggetion vil blive værdsat! Tak!

Du skal ordentligt tilføje enten et loddeø til din magt / jord / output. Eller brug stik.

tak u for svar! Jeg behøver stik til el / jord / output. Hvilken slags stik er som regel brugt? hvad er deres navne i capture?

Det afhænger af din ansøgning, belastbarhed osv. Du kan bruge bare simple pin-heades for startere. Jeg ved, at disse er til rådighed i layout. Kan ikke huske hvilket bibliotek ... selv. I skematisk prøv at kigge under stik, der vil du kunne finde nogle egnede Capture symboler, eller man kunne lave en selv.

Da alt er PTH og 0,1 "deling, ville jeg kigge efter stik på samme højde, er der millioner, denne type er ganske god, som den er let at lave din egen aftager kabel op og få en pæn job. BOLIG, 2.54mm, 3WAY | Farnell Forenede Kongerige [/url] Jeg ville også være meget fristet til at tilføje afkobling til opamp forsyninger, muligvis en 0,1 ned (eller op) til jorden.

Hvilken version af OrCAD Capture, du bruger? For frigiver nyere, at 10,5 du skal kunne finde ud af OrCAD flow tutorial i din installation. Dette skal guide dig trin for trin for at tage dit design fra Capture til layout.

tak u alle igen! Jeg vidste ikke om flow, det er fantastisk! lige hvad jeg havde brug for .. vil indlæg igen her, du er virkelig hjælpsomme:)

Hej! Jeg er her igen:) dette er datablad af opamp og PIN-numre ikke stemmer overens i OrCAD layoutet, så snart jeg tildele et fodaftryk på det (Jeg bruger ikke de balacing ben) Hvad skal jeg gøre? Tak! :)

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back