OrCAD Layout hjælpe !!!!!! presserende (20 point donation)

S

Sergiu_Q

Guest
Hej alle Jeg har et lille problem. Jeg har brug for at lave nogle runde bord omrids. Hvordan kan jeg gøre dette??? (Jeg ved, hvordan man kan gøre bestyrelsen skitse ... men ikke cirkulære ting) Jeg har brug for at gøre bestyrelsen ligesom i billedet

Hej: Jeg gjorde noget lignende, så Im vil fortælle dig hvordan. Hvad jeg gjorde var en cirkulær top silke til et batteri holder. Først skal du definere din bestyrelse cpontour (global lag) Du skal tegne linjer. Når du når det poit hvor du ønsker dit halvcirkel, skal du tegne en linje, som den diagonal. Derefter skal du trykke på den højre knap på musen, og der er en mulighed der for omdanne linje i en halvcirkel. Wen du gør det, kan du definere radius at bevæge musen. Jeg håber det hjælper.

Et andet problem ... og en anden 20 point:) hvordan jeg kan forbinde 4 klodser på en pin ... eller hvordan jeg kan gøre en chopper hæld tilsluttet på ben 2,3,4,5 fra billedet. i billedet er et antenne stik, og jeg ønsker at gøre en chopper hæld til GND puder og en gratis cirkel omkring pin 1 på bunden

hvis jeg ikke kan lave en adskillelse plads rundt pin 1 ... måske jeg har en måde at gøre noget lignende med, hvad vi har i det næste billede

Du kan lave fodaftryk med kobber område eller kobber pour forbundet til dem, ben i bibliotekets leder, eller du kan tildele 4 ben til GND netto (i Capture og Layout) og sted kobber hæld, når du tegner dit layout. Held og lykke Borisov57

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back