OrCAD layout, hvordan du ændrer hul størrelse ped

R

ronydc

Guest
kære venner. Jeg lærte OrCAD-9, men da jeg prøvede en masse jeg ikke kan ændre (øge) hul størrelse PEDS. hvis jeg vælger en kondensator, får jeg hullet størrelse for lille, og jeg kan ikke få det pcb igennem. (Eksempel: -.> Til cap 100/25 .. osv. osv.) du nogen forklare mig, hvordan vi kan ændre hulstørrelsen venligst tak på forhånd.. Rony.

først vælge den komponent, derefter goto> værktøj> fodaftryk> en popup menu vil komme dem højreklik på den>> Gå til Egenskaber>> padstick navn>> giver det nødvendige antal>> f.eks 100R og klik på pil ned tasten. klik derefter på OK. og du vil opdage, at du komponent pad størrelse får øget

dette er korrekt. men dens meget troublesum fra OrCAD del. Eksempel -> hvis vi har brug for at sætte en diode. og vi vælger fodaftryk af en diode FOM RHE liste (hvis vi har gjort det.), men det er af normal diode (IN4007) den eneste ene, vi ønsker, er -> 5402 diode. så på det tidspunkt er der ingen anden måde at følge ur metode (øge størrelsen af ur måde) ..? hvis du har librery (ved navne componants), skal du uploade det så at min dette problem vil løse op for en stor dels PLEASE. TAK, Rony.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back