Out of date figurer prventing artwork generation

L

Leonard K

Guest
Jeg har et show prop af et problem med Allegro PCB v15.5.Når jeg går til at generere grafik-filer, kan det ikke gøre det, og klager over, at der er "Dynamisk Figurer Out of date".

Det giver mig mulighed for at "Opdatering" den forældede figurer, og når jeg klikker på "Opdater til Glat" knappen, logvinduet i Allegro PCB siger "Opdatering af dynamisk form (1 1) 5 V, Boundary/Layer4 @ (4180,0 6465,0 )...", men ingenting sker.

Hvis jeg klikker på "Out of date figurer" i Tegning dialogboksen Indstillinger, giver det mig en liste over problemet koordinerer, herunder 4180,6465, som den siger er "Nej Etch".Jeg kan se ud af dato grænse i layout, men en eller anden grund kan jeg ikke slette det.

Jeg kan prøve de samme ting i en gammel version af det layout, som klager over en flok figurer være ude af dato.Når jeg klikker på "Opdater til Glat" alt-opdateringer, der gør det muligt generation af illustrationen filer.

Er der nogen der har en rettelse eller ordentlig procedure for dette problem?

- Leonard K

Tænd Boundary først derefter arbejde dig fra disse punkter, der angiver, er problematiske.
I nogle tilfælde har du intet andet valg end at slette grænsen og dermed forme og igen gøre det.
Dette er en fejl i Allegro for Dynamisk figurer.

M

Hello "M":

Jeg syntes også, det var en fejl, men så snart jeg gjort det muligt at vise alle grænser var jeg i stand til at se de ulovlige form skitse (tomme og gamle) og slette den.Klagen var, at det havde "No Etch".Der var sandt.Det var en gammel forældet form skitse.Jeg tror jeg stadig er nødt til at vænne sig til det faktum, at hvis jeg ikke kan se noget i Allegro PCB Editor, så kan jeg ikke redigere det.

Tak for dit svar,
- Leonard K

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back