output buffer?

Y

yihsiu

Guest
hej
kunne nogen kan fortælle mig, hvilken form for output buffer arbejder på

1.13V ~-13v
2.2 input 1 udgang
3.kan arbejde omkring 0 ~ 80MHzrette en stor tak

Jeg tror, at du kan designe det, fordi du kender specifikationer for udgangsspænding og strøm, og måske du kan finde nogle digitale porte til dette, men / -13 volt er en smule høj for almindelige digitale porte.

Jeg tror, den type produktion fase, afhænger af produktionen modstand, kondensator og swing krav.Du kan prøve ClassAB output

Yihsiu,
Det er ikke klart af dit indlæg om du er på udkig efter en enkelt buffer, der summer to indgange, eller en analog switch, der giver input til en buffer.Under alle omstændigheder giver Elantec EL2005 den båndbredde og spændingsområde, at du har brug for.Jeg kender ikke en analog mux, der giver den høje spænding og stor båndbredde, som du har brug for.Du kan gennemføre skifter bruger diskret FETs.Det største problem vil være med foder gennem (signal siver gennem off kapacitans af switch).Dette kan afbødes ved hjælp af en serie-shunt arrangement, hvor de ubrugte input er kortsluttet til jorden.Også, bord layout er meget kritisk på disse frekvenser.
Hilsen,
Jon

Enig med kral.Du kan blot bruge en kommerciel buffer amp med en analog switch til denne sag.
Analog enhed leverer mange slags switche kan opfylde dine krav som ADGxxx serie enheder.Hilsen,

Wenye

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back