output kondensator af LDO

R

rachel607

Guest
Hej,
Kan nogen hjælpe mig med at forklare den rolle i produktionen kondensator for LDO?
Tak for forhånd.

Hej,
Output kondensator af LDO, også kaldet load kondensator kan være enten eksterne eller interne til IC.Afhængigt af sin værdi, det sætter en af polerne i det LDO sammen med udgangsimpedans af LDO.Load kondensator er også vigtigt at undertrykke LDO output krusning under skiftende belastning.

For yderligere oplysninger om LDO, finde litteratur ved Dr. Rincon Mora.

phono

rachel607 skrev:

Hej,

Kan nogen hjælpe mig med at forklare den rolle i produktionen kondensator for LDO?

Tak for forhånd.

Tak.
Den rolle for produktionen kondensator, som De sagde, er at gøre løkken stabilt, og for at mindske krusning spænding på output.
Hvis strukturen af løkken er ændret, såsom pass transistor er NMOST og kompensationen er realiseret i den fejl forstærkeren, kunne produktionen kondensator være fri.
I dette tilfælde uden effekt kondensator, hvordan kunne udgangsspænding reagerer på ændringen af forbigående belastning nuværende?Hvordan om krusning spænding?TI har produkter uden kondensator, såsom TPS73XXX.
Jeg er forundret over denne.

Den sidste men ikke mindst at gøre den båndbredde lavere for at sænke produktionen støj i LDO.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back