Output problem i ADS

S

Sadegh.j

Guest
Hej Jeg forsøger at måle output kapacitans af kredsløbet ved hjælp af S-Param simulering og med "Zin" værktøj. Problemet er, at jeg har brug for DC-spænding på en node til. Når jeg navn noden og gå til "Data Display Window", kan jeg ikke se den navngivne node. Hvorfor?

Kære ven fra komponent palette vælge simulation-DC vælg derefter DC og føje den til din skematisk på denne måde i simuleringen resultater, du kan se dine fm node spændinger held og lykke

Jeg er enig, eller fra simlutae vindue vælge anmærke DC løsning khouly

Den siger: "Enten DC analyse blev ikke foretaget i den sidste analyse af designet eller DC data for Swept analyse kan ikke være tilbage-kommenteret på dette tidspunkt" Hvad skal jeg gøre? [Size = 2] [color = # 999999] Lagt efter 1. minutter: [/color] [/size]
Kære ven fra komponent palette vælge simulation-DC vælg derefter DC og føje den til din skematisk på denne måde i simulering resultater, du kan se dine DC node spændinger
Interessant, Nu er ingen HB simulering udføres.

hvordan HB og Dc sgould udføres? kan u sende ur projekt khouly

Kære Khouly Hvad jeg rent faktisk har brug for er at vide, om min transistor er i triode regionen eller ej? Thanks

blot i HB motor i Parametre Tabe, og vælg Device drift punkt detaljerede og ur udført ønsker dette løse ur problem khouly

Men jeg er nødt til at bruge S-parameter til at måle Zin.

Ja, men S paramter simulation, er det meget normalt at bruge

Men det holder giver mig den fejl, at jeg har skrevet ovenfor. Jeg har vedhæftet kredsløbet. Jeg sætter pris på din hjælp. Bare Kan du fortælle mig, hvordan du har fundet ud af det operativsystem regionen ved hjælp af annoncer?

yeah, det giver u denne coz ur fejer DC, så der er ingen, der opererer punkt falder dens en sweep at kunne få alle de data, ikke feje spændingen gør det enkelt punkt at kende området, får Vdsat , og se om ur VDS er stor, end det khouly

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back