output sving med amp.

P

philipwang

Guest
Kære alle,

Generelt taler vi om vedtagelse buffer struktur til at simulere output sving med forstærker, men det er vanskeligt at vedtage denne struktur til at simulere teleskopisk forstærker
fordi produktionen swing er for lille (generelt 1. femte).Hvordan du får output swing
af teleskop-forstærker?

Et andet problem, hvordan man kan simulere output svinge med differentierede input differentieret output forstærker?bare flyder en produktion og vedtage buffer struktur til at simulere output svinge henholdsvis?

Thanks and regards,
Philip

Google zamierza ograniczyć możliwości modyfikacji systemu operacyjnego Android przez producentów smartfonów. Ma to w przyszłości zmniejszyć fragmentacje systemu i przyspieszyć wydawanie aktualizacji oprogramowania.

Read more...

Jeg ved ikke, hvad De mente, ved at simulere forstærkerudgangen gynge af buffer: du kan finde ud af forstærkerudgangen svinge enten transient simulering (under visse THD grænse), eller du kan finde det ud gennem DC drift point analyse.

Det samme princip kan anvendes til fuld-differential forstærker også.

Kære willyboy19,

Ja, du har ret, kan vi få produktionen svinge gennem dc scanning, mit problem er, at det, konfiguration bør vedtages til DC-analyse?

Kan du forstå min hjælp?

Thanks and regards,

willyboy19 skrev:

Jeg ved ikke, hvad De mente, ved at simulere forstærkerudgangen gynge af buffer: du kan finde ud af forstærkerudgangen svinge enten transient simulering (under visse THD grænse), eller du kan finde det ud gennem DC drift point analyse.Det samme princip kan anvendes til fuld-differential forstærker også.

willyboy19 skrev:

Jeg ved ikke, hvad De mente, ved at simulere forstærkerudgangen gynge af buffer: du kan finde ud af forstærkerudgangen svinge enten transient simulering (under visse THD grænse), eller du kan finde det ud gennem DC drift point analyse.Det samme princip kan anvendes til fuld-differential forstærker også.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back