Overdrive Voltage????

P

pelo

Guest
Hej,
Jeg er nødt til at designe en Foldede cascode OTA og jeg ville gerne vide, hvad overdrive spænding jeg er nødt til at samlingssted for NMOS og for PMOS.

Vcc = 5V
Ibias = 1mA

Andre spørgsmål, for en suplly spænding på 5V hvilke input-og output swing jeg nødt til at tage???

Thanx ved forskud!

Hey ..

Find ud af DC operrating punkt af OTA .. tage Common mode Voltage (for dig sin 2.5v) og dc simulation ...

Input svinge afhænger af, hvilken type Differential pair u bruger og forsøge at vide, hvilken type produktion swing u savn .. jeg mener lave u behov jernbane torail?

start tlike dette så u 'll kommer i nærheden af ur mål ..

venlig hilsen

Jeg tror, overgear spænding er hovedsagelig dependented af den femte og den transistor, hvor det bruges.Jeg tror, 10-30% af femte er godt for nuværende spejle og 8-20% for cascode transistorer.

Første Vov vil ikke præcist forudsige resultaterne af banen i kort-kanal.

Nu kredsløb designere bruger Gm / Id eller Vdsat stedet at af Vov.

Big Vdsat vil være godt for matchning.
Små Vdsat vil bringe store Gm / Id, og er godt for strømbesparende.

For nuværende design, er det Vdsat valgt nedenfor 0.2V, eller 0.1V afhængigt af din ansøgning og proces.

overgear spænding bør være større end 100mV for transistorer til at operere i mætning regionen.normalt designere holde overdrive Spænding omkring 150mV for sikrere side.

For eksempel, i min Foldede cascode min indgangspar er en PMOS, jeg er nødt til at tage Vov = 0,15 (0,2) for alle transistorer?for indgangspar, den nuværende spejl og cascode??

Og med et foldet cascode hvad der er den bedste udgang sving kunne jeg tage?
For Vcc = 5V,??
For Vcc = 1,6?

Tak

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back