overlejring eller parellel EMF?

L

Lord Loh.

Guest
Jeg har et kredsløb (A Theory spørgsmål) med en 1kOhm modstand til et 10V BATT.Nu må jeg ændre kredsløbet at have 100 mA til strøm igennem den.

1.Jeg sætter en parellel modstand ... 111,11 ohms

2.Jeg sætter en 90V EMF i serie til 10V.

3.Jeg sætter 90V EMF parellel og analysere mesh1 og mesh 2 at have 10mA fra 10V EMF og 90mA fra 90V EMF.Derefter overlejring og 100mA strømme.

Men når elektromagnetiske felter er parellel, den resulterende EMF er den laveste af de to.Så hvad der skal appled?Den Parellel EMF eller overlejring theorm?

Jeg synes du skal sætte to nuværende kilde sideløbende at få mere aktuelle.Også, simpliest løsning er at sætte en 111.111 ohm parallelt modstand.

Overlejring teorem består at calcute virkningerne fremstillet ved kombineret kilder, men du skal kigge efter parallel aktuelle kilder, eller seriel spænding kilder.

mazelk wrote:

Jeg synes du skal sætte to nuværende kilde sideløbende at få mere aktuelle.
Også, simpliest løsning er at sætte en 111.111 ohm parallelt modstand.Overlejring teorem består at calcute virkningerne fremstillet ved kombineret kilder, men du skal kigge efter parallel aktuelle kilder, eller seriel spænding kilder.

Du kan ikke forbinde to perfekte spænding kilder i parallel.You ikke kan tilslutte to perfekte nuværende kilder i series.By definition de er perfekte, og ingen af dem vil "give op" bare for at behage andre.
Men du kan tilføje en 100 mA aktuelle kilde i serie med dine spænding kilden, således at de nuværende i kredsløb vil være 100 mA.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back