Oversigt over "NMS"

R

rz56

Guest
Hej alle, jeg ønsker at vide om Network Managment Systems. en introduktion til det, og nogle typiske projekter kan være meget godt. Thx RT.

NMS er et overvågnings-og kontrolsystem administrerede enheder gennem et Management Protocol såsom SNMP, RMON. Derfor omfatter - Agent / MIB-softwaren installeret på lykkedes enhed - Management PC, som er installeret Network Management Application (f.eks HP Openview eller forhandler, specifik anvendelse) - Fælles Management Protocol - Styrede enheder (routere, servere, værter, Radio Eqipments mv.) - accessnettet Derfor kan du downloade en gratis eller sælger specifik anvendelse og derefter gennemføre et netværk, når du kan styre dine enheder fjernstyres ved hjælp af Managemnt software hilsen, Isuranja

[Quote = rz56] Jeg ønsker at vide om Network Managment Systems. [/Quote] Network management system styrer server for et netværk. f.eks NMS for SDH-system bruges til at overvåge og kontrollere de noder. Naveed

Hej alle, jeg ønsker at vide om Network Managment Systems. en introduktion til det, og nogle typiske projekter kan være meget godt. Thx RT.
NMS står for Network Management System, og det er en kombination af hardware og software, der bruges til at overvåge og administrere et netværk. Du kan se på nedenstående link for yderligere information: [url = http://verticalhorizons.in/difference-between-ems-and-nms/] Forskel mellem EMS og NMS | Lodrette horisonter [/url]

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back